Pack Bogren Digital - Vente Guitariste.com
Vente privée sur Guitariste.com
Découvrez notre pack Ampknob killer RevC + Bassknob STD + Jens Bogren Signature
-50%
Temps restant
19 J
:
11 H
:
55MN
:
26 SEC
Pour en profiter
x

VENDS Greenhouse Effects Middleman Boost EQ parametric

loicdulux
Hello,
Je propose à la vente cette excellente pédale Boost en état neuve (avec boite), peu utilisée voire pas depuis que je l'ai (deux trois ans). Une particularité qui la démarque c'est son potard EQ: je conseille vivement la video de JustNick ci dessous. J'avais craqué tellement elle est belle.

Je copie l'excellente annonce de Nicosonic de 2013. (D'ailleurs je le demande si c'est pas à lui que je l'avais achetée?)

130€ incluant le port en EU.

Paiement virement bancaire ou Paypal


Greenhouse wanted a pedal that doesn't boost frequencies that are not predominant to the guitar that can also do a flat EQ clean boost and can add a tiny amount of distortion as well. The Mid knob sets the amount of boost or cut applied to the mid frequencies at 500Hz (up to 15Db). At 12o'clock it is non active and delivers a flat EQ response. The Gain knob boosts the level up to 35Db, adding a bit of grit as you crank it.

The Volume knob is the master volume control of the Middleman. These simple three knob configuration gives you a substantial number of ways to boost and enhance your sound.

Use it as a:
Clean Booster
Gain Booster
Mid Booster for solos or to push a tube amp.
Mid scoop
External mid and gain control for other pedal
Buffer

Greenhouse Middleman Boost Features :
Controls for volume, gain and mid
Up to 35 dB of boost
From clean to gritty
Flat or altered EQ
9v power jack
True bypass








Dernier(s) UP : 19/12/2015 11:13, 16/12/2015 06:34, 08/12/2015 22:21, 06/12/2015 13:26, 05/12/2015 14:18

En ce moment sur pédales et Effets...