GREG HOWE DONNE DES COURS !!!

Moko
  • #1
  • Publié par
    Moko
    le 26 Sep 03, 09:57
Salut à tous les fans de Greg,

je viens de recevoir une réponse à ma question : "Greg donne-t-il des cours en France et si oui faut-il l'héberger ?"

Sérieusement, pour ceux qui ont de l'argent et surtout sont des fans inconditionnels comme moi, c'est une aubaine...

Greg Howe Private and Video Lessons

Hi,
Thanks for all of the responses regarding Greg Howe lessons. Unfortunately because of the number of inquiries I had no choice but to put together a form-letter e-mail explaining the details of the Greg Howe lessons. Because of Greg’s schedule, he is only able to handle a limited number of private lessons. If you live within a reasonable driving distance of Easton, Pennsylvania and if Greg’s private lesson schedule is not filled, here are some of the details regarding private lesson arrangements:

Private Lessons

• Private lessons from his home are 1 hour lessons for $40.00
• You can schedule more than 1 hour if the schedule allows
• 24 hour notice is required for all schedule changes and/or cancellations or you will be charged the full lesson amount of $40.00
• Permanent time slot students (weekly) are required to bring an additional $40.00 for the first lesson, which will be used as a security deposit in the event that a cancellation takes place without sufficient time notice. If a cancellation takes place without 24-hour notification, the $40.00 security deposit will then be applied to that cancelled time slot.
If you are interested in private lessons and live within driving distance call:
610-462-7669 (for private lessons only)


Video Lessons


• Video lessons are 1-hour lessons for $65.00, which includes shipping cost. Shipping cost may vary outside of the United States. The lessons will cover a variety of subject matter (SEE BELOW). The video lessons will, at this point and time, be presented in high quality audio/video and on VHS tape. The lessons will hopefully be available soon in DVD form.

Technique (Each subject below is a separate lesson and/or separate tape)

Tape 1. Barring and Legato concepts
Tape 2. Unconventional or Unorthodox techniques (Tape 1 recommended for these
concepts)
Tape 3. Two handed concepts
Tape 4. Sweep picking and Arpeggios
Tape 5. Combining techniques
Tape 6. Exercises, practice habits, and explanation of “Bach Mock”,

Theory and Harmony (Each subject below is a separate lesson and/or separate tape)

Tape 7. Approach to songwriting, melody, and chord voicings
Tape 8. Rhythmic concepts and Poly-rhythms
Tape 9. Scales and Shapes (viewing the fret board)
Tape 10. Improvisation concepts
Tape 11. Playing outside



If you are interested in purchasing a video lesson please e-mail the following information to: childs0908@hotmail.com

• Specify the tape you would like to purchase
• Include your mailing address and phone number
• Include which method of payment you intend to use
1.) Money Order
2.) Paypal
3.) Certified Check


Greg’s decision to focus on the subject matter listed above was based on the most common requests. These tapes are currently being put together by Greg and should be available within 6 to 12 weeks. You will be contacted by way of e-mail or phone upon the completion of the specified tape you have ordered.

If you have any other questions, please feel free to contact me at the above e-mail address. (Due to the number of responses I ask that any questions regarding video lessons, please be addressed by way of e-mail)

Thanks,
Cassandra

P.S. It is important to Greg that you all know how very much he appreciates your unbelievable support over the years and how very grateful he is to have had the privilege of being able to make music that is hopefully enjoyed by all of you.
"Caca-boudin" (Nietzsche, Considérations inactuelles).
Matthieu S
Moko a écrit :
Salut à tous les fans de Greg,

je viens de recevoir une réponse à ma question : "Greg donne-t-il des cours en France et si oui faut-il l'héberger ?"

Sérieusement, pour ceux qui ont de l'argent et surtout sont des fans inconditionnels comme moi, c'est une aubaine...


on s'amuse comme on peut hein

(ta mère t'appelle, va ranger ta chambre !)
onzieme diese
Matthieu Sah-k a écrit :
Moko a écrit :
Salut à tous les fans de Greg,

je viens de recevoir une réponse à ma question : "Greg donne-t-il des cours en France et si oui faut-il l'héberger ?"

Sérieusement, pour ceux qui ont de l'argent et surtout sont des fans inconditionnels comme moi, c'est une aubaine...


on s'amuse comme on peut hein

(ta mère t'appelle, va ranger ta chambre !)


t'aimes pas greg howe mattieu ????
ventes :
- Marshall 2203 type JMP de 1976
- Pedals AMT

www.myspace.com/onzieme_diese
www.parkingprive.com
Glam ND
onzieme diese a écrit :


t'aimes pas greg howe mattieu ????


Je crois que c'est plutôt Moko, qu'il aime pas
Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.
Matthieu S
J'adore Greg Howe !!! la propreté à l'état pur !!!
UFO
  • UFO
  • Special Top utilisateur
  • MP
  • #8
  • Publié par
    UFO
    le 02 Oct 03, 16:55
Heu... c'est de la famille a Steve Howe???
Moko
  • #9
  • Publié par
    Moko
    le 03 Oct 03, 12:11
Glamandshred a écrit :
onzieme diese a écrit :


t'aimes pas greg howe mattieu ????


Je crois que c'est plutôt Moko, qu'il aime pas



Putain, le kéké sans son toutou traducteur, il s'en sort pas...

Allez, direction la salle de bain pour t'épiler le maillot, kéké ! Et le glammmachin, pense à mettre plus de lumière dans ton squat pour tes photos de manches volés ! Trop sombre, ça fait mauvais genre...
"Caca-boudin" (Nietzsche, Considérations inactuelles).
Glam ND
Moko a écrit :
Glamandshred a écrit :
onzieme diese a écrit :


t'aimes pas greg howe mattieu ????


Je crois que c'est plutôt Moko, qu'il aime pas



Putain, le kéké sans son toutou traducteur, il s'en sort pas...

Allez, direction la salle de bain pour t'épiler le maillot, kéké ! Et le glammmachin, pense à mettre plus de lumière dans ton squat pour tes photos de manches volés ! Trop sombre, ça fait mauvais genre...


Tiens l'abruti de service est de retour ... ça fait plaisir, ça faisait longtemps qu'on n'avait pas eu un ado pour dire des trucs debiles ... ah oui ! Ils ont fermé le topic sur le Punk, donc t'as pas pu t'exprimer ... desolé ...

Vu le temps qui s'est ecoulé entre le moment où j'ai posté sur ce topic et ta réponse, je me dis qu'il t'en a fallu du temps pour poster ta phrase ... bon là, je suppose que tu es soulagé et que ça va mieux ...

Je voulais mettre plus de lumiere mais le côté "tamisé" mettait plus en valeur mon manche ... resultat .. 2h00 pour le vendre comme quoi j'ai eu raison ...
Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.
l'enzym
Glamandshred a écrit :
Tiens l'abruti de service est de retour...

c'est quoi ces insultes??!!
Glam ND
l'enzym a écrit :
Glamandshred a écrit :
Tiens l'abruti de service est de retour...

c'est quoi ces insultes??!!


https://www.guitariste.com/for(...).html
Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.
l'enzym
Glamandshred a écrit :
https://www.guitariste.com/forums/achat-vente-echange,ibanez-jem-v,5256,0,asc,0.html

lol! effectivement, j'avais raté quelque chose!!

...mais ca ne justifie pas les insultes
Matthieu S
Moko a écrit :

Putain, le kéké sans son toutou traducteur, il s'en sort pas...

Allez, direction la salle de bain pour t'épiler le maillot, kéké ! Et le glammmachin, pense à mettre plus de lumière dans ton squat pour tes photos de manches volés ! Trop sombre, ça fait mauvais genre...


Tiens, il vient de finir de jouer avec son zizi

Alelz, lave toi les mains et file faire tes devoirs mon grand
Glam ND
l'enzym a écrit :
Glamandshred a écrit :
https://www.guitariste.com/forums/achat-vente-echange,ibanez-jem-v,5256,0,asc,0.html

lol! effectivement, j'avais raté quelque chose!!

...mais ca ne justifie pas les insultes


Ok mais tu peux le lui dire aussi ou je dois toutes les relever ?

Mais tu as raison ... ça ne justifie pas ... je suis humain et je m'emporte des fois ...
Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.

En ce moment sur groupes / artistes pros...