Quelle rockstar morte etes vous?

Rappel du dernier message de la page précédente :
ds9
  • ds9
  • Custom Total utilisateur
  • Publié par
    ds9
    le 22 Mar 2005, 15:48
You are Richey James Edwards! You're a manic! You aren't too good when it comes to making music, but you're smart and can write well. You're honest and quiet, but different. You are beautiful! Oh, he disappeared in 1995 while on tour with his band Manic Street Preachers

Ah? Dans le fond ça me résume assez bien...
Nels le Chileno
Hendrix
Alias : "le Déboutanté"

Ibanez SA 260 FM
Epiphone Les Paul
Peavey Envoy 110 Transtube Series
Le²Ck+
jimi hendrix!!!!! lol pourquoi pas....
"ceux qui meurent jeunes ont cette grace iréelle que la survie refuse aux autres"

8) Leekarbonat Inside 8)
=Gypsy=
jaurais pas pu rever mieux lol : You are Jimi Hendrix! You're influential to many young and old, and very talented. You most likely good with your hands... are you? You are very happy and like to experiment with drugs. Oh, he died in 1970 from a supposed drug overdose, it's unknown what drug.

Kurt Cobain (You scored 2)
Richey Edwards (You scored 0)
Jimi Hendrix (You scored 3)
John Lennon (You scored 0)
Bradley Nowell (You scored 0)
Joey Ramone (You scored 1)
Tupac (You scored 0)
Jeff Buckley ( You scored 0)
http://www.youtube.com/GaelDT

Influences: AC/DC, Metallica, Hendrix, Frusciante, Dylan, ...
GuitaristeX
jeff Buckley mais bon ... c'est un peu la somme de tous les gratteux présentés :

All of the possible quiz results for this quiz:Jeff Buckley (You scored 2)
Kurt Cobain (You scored 2)
Richey Edwards (You scored 0)
Jimi Hendrix (You scored 2)
John Lennon (You scored 0)
Bradley Nowell (You scored 0)
Joey Ramone (You scored 2)
Tupac (You scored 0)
chris86
  • Special Ultra utilisateur
j'suis hendrix, mais apres j'ai refais le test pour voir ce qu'ils disent sur tupac et c'est pas tres gentil:

Tupac
Pfft, I hate you. You suck. Don't come here. As if you'd be like Tupac, you lying son of a bitch. He may have been this great guy but he sucks and so do you. Anyway, go cheat and say you got someone else.
Geordie boy
Ouha : JE suis Jeff Buckley, ah je le savais, je le savais ! Pourquoi on me l'a pas dit plus tôt !
Rigolo, y'a vraiment des gars qui ont rien à faire d'autre !!
Sepulfranco
Your Results:
Kurt Cobain
You are Kurt Cobain! You're grundgy, twisted and very talented. You have a certain charm and individuality that sets you a part from many. You are beautiful! Oh, he died in 1994 from a gun shot wound to the mouth. Suicide
damdahu
Ben moi aussi je suis Jeff Buckley...on est un paquet a etre comme lui!(c'est con ce test mais c'est rigolo)
Plus de 100 covers en tous genres sur ma chaîne youtube! http://www.youtube.com/user/damdahu
3ème album de mon groupe Cool Cavemen :https://coolcavemen.bandcamp.com/
Qwack
  • Vintage Méga utilisateur
  • Publié par
    Qwack
    le
Jeff Buckley encore... ptin c'est l'attaque des clones ce soir...
Belgian_PEPSI
jimi hendrix
Jackson Randy Rhoads 5 Ivory --> Randall RG50TC

En ce moment sur backstage...