ECHANGE de tout: guitares, amps, synth/orgues, pièces..

Rappel du dernier message de la page précédente :
Shreddyknight
Hi guys

Guitar arrives to Spain last week and all I have to say is THANKS¡¡ to Fred "Defartot" for all his kindly comunication and well job with everything. Top person and top seller¡¡¡ I reccommend this guy whoever wants to buy any guitar from him, no worries at all.

- The delivery of the guitar was only 3 days time. Monday shipped and Thursday at my door (from France to Spain).
- Tha package was made safe bomb. Guitar surround vy lot of bubble paper and soft paper, then in his case. Then case surrounded in more bubble paper and the put inside a big hard box with more soft materials. The best package ever¡¡¡
- Guitar was just simpley as described... in MINT condition, perfectly set up ready to rock.

These are amazing guitars... probably the best Ibanez I have with my USRG30 Usa Custom. I compare it with my 2 Suhr Reb Beach guitars and this Ibby model is really equal in craftmanship and sound. Not too far. Probably sounds stronger and with powerfull tone than my Suhr Standard Koa with same Emgs. Suhr Standard Koa has a more acoustic clean sounds and Ibanez more warm and round sounds, but the diffrence on the distortion is big also... Ibanez has a lot of deeper tone and sustain and a stronger sound but Suhr is a more well balanced guitar in all aspect, sound not so agressive in all aspects which is a good thing. Remember that I´m talking of the ones with Emgs and you know that normally this kind of picks are colder and not so dinamic than others like Dimarzio or Duncans, but for some reason I only can see in the quality of craftmanship and woods with this guitars sounds really different and unique, with more character and more dinamic and organic. Just simply Great¡¡¡

So only rest some pics for your viewing pleasure at my home-studio. Hope you like them.

THANKS FRED¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Cheers¡¡

Javier[/img]
"I´n not a freak.. I´m just a dark sorcerer level 20"
-_- Didier -_-
thank you for the small comparative one I wish you well pleasure with

bye
ex arnolddi !!
La parole est d'argent, Le silence d'or, La musique de diamant.
Derfatot
My god !
Thank you Javier ! I'm honored, thank you ! I wish you all the best for your musical future with the Ibby !
You're a pure gentleman, a dream experience for foreign deals ! My best foreign deal ever ! THANK YOU ! MUCHAS GRACIAS !
I'll take pleasure to meet you on other forums and be sure, you're welcome here on guitariste.com.. ANYTIME ! English speaking or not ! It's a pleasure !
Thank you also for the nice photos, you're happy in there so I'm proud and happy too ! This Ibby is simply fabulous, letting her go was not an easy thing, but those photos help me .. For sure !
Come anytime you want, you're welcome.. my friend !
Best regard from France and once again thank you
FREDERIC
PS : the crazy thing is that, in fact, the guitar was shipped on Tuesday ! I took the whole monday to make the strongest package possible then shipped it on tuesday ! 2 days delivery from France to South of Spain ! Incredible ! La Poste or UPS here in France really don't offer the same service nowadays !
ALL THE BEST FROM FRANCE TO SPAIN ! And ALL THE BEST TO YOU JAVIER !
Une strat sonne forcément mieux si elle est couleur crème ! :).. Noire aussi mais mapleneck alors ! :)
"guitariste.com", c'est pas compliqué ! C'est: "tu as raison, j'ai raison, mais on n'est pas d'accord !" .. Bon ben maintenant qu'on le sait on va quand même pas se friter !? :)
FABIOCHESS
vous vous croyez sur HRi ou quoi ?
Invité
Je ne savais pas que tu aimais les grands chevelus Fred!
up
Shreddyknight
Nah... c'est une perruque de mon travail de drag queen
Derfatot
! Bravo Javier !
Don"t pay attention they all treat me bad in my topics ! And often they are people I had great deals with.. I love that !.. And they'll pay for that !!!!!!!

Up les amis ! Et oui j'avais le même look que Javier avant de ressembler à Bruce Willis ! On ne se moque pas !
Une strat sonne forcément mieux si elle est couleur crème ! :).. Noire aussi mais mapleneck alors ! :)
"guitariste.com", c'est pas compliqué ! C'est: "tu as raison, j'ai raison, mais on n'est pas d'accord !" .. Bon ben maintenant qu'on le sait on va quand même pas se friter !? :)
Invité
Photo!
Shreddyknight
Voila¡¡¡

Derfatot
!!!
VENGEANCE !!!!!!!!!!
Derfatot
Salut !
La Noire je vais la vendre en pièces..
Et la Cherry je l'estimes à 300 euros hors port, ou 320 euros port in
-_- Didier -_-
bon prix !!!!!!
ex arnolddi !!
Derfatot
Merci Didier !
Oui le prix neuf était de 550 euros minimum en équivalent, ce qui est extraordinaire vu le niveau d'équipement et de lutherie .. Je pense que ca reste inégalé à ce jour car tout est de marque dessus ..
En plus, bien que les gens ne s'intéressent pas trop à Hohner, la lutherie est vraiment exemplaire, la manche est vissé et s'emboite en plus dans le corps par un long tenon ! Je l'ai déjà dit pour ceux qui suivent, mais j'aime bien !
-_- Didier -_-
ex arnolddi !!
Dernier(s) UP : 05/02/2009 11:00, 04/02/2009 18:17, 23/01/2009 14:48, 22/01/2009 12:16, 20/01/2009 17:17

En ce moment sur guitare électrique...