satch24 a écrit :
Comme si ce genre de geste n'était que monnaie courante à LA.
Je me souviens avoir vu ce genre de geste aussi du côté de Garnett à l'epoque des wolves
J'excuse pas les autres non plus. Mais c'est pas parceque on est pas tout seul à se conduire comme un con que ça fait de nous une personne intelligente. Et la vraiment c'est pas le genre de geste que je trouve intelligent.
A noter que Kobe est assez friand de ce genre de sport. J'ai beau adorer son style de jeu, quand je le vois se conduire comme ça je trouve ça gerbant, c'est tout.
D'ailleurs dimemag, a publié son top 25 des plus gros "Mother Fucker" de l'histoire de la NBA avec Jordan en tête et une "belle" anecdote sur Kobe :
Citation:
11. Kobe Bryant
In many ways, Kobe defines motherf*cker-hood for our generation. Kobe relishes knocking down jumpers in someone else’s grill more than anyone to ever play the game - Michael included. MJ didn’t take as many ill-advised shots as Bryant, and thus he didn’t have as many opportunities to mean mug at his man after the ball swished through. At the NBA Store a couple of weeks ago, we spoke with Coach Mike Krzyzewski about what makes Kobe so special, and he told this story: “During one of our meetings before we really got into the flow in Beijing,” said Coach K, “he stopped me and said, ‘Coach.’ Then he gave one of those long Kobe stares, and said, ‘I want to guard the best player on the perimeter of every team we play.’ He stopped. And then said, ‘And I will destroy them.’”
http://dimemag.com/2009/05/top(...)time/
A million flies can't be wrong.