je repost mon précedent message...
bon j'avais, en début d'aprem envoyé un mail à Gaetano concernant (entre autre) le detail du manche... et je comprends pas tout à fait la réponse...
manche vintage en V...75 euros! (je croyais que c'etait 50!)
Si quelqu'un peut m'éclairer avant que je réponde à Gaétano...
Voici le mail que j'ai envoyé :that's cool i want to know two things about the "vintage" neck (+50 euros): Is it the exact Télé 50 neck? (with exact head and lacquer finish?)? is there any logo on the head?
If i want Vintage Style Top-load Tele Bridge with Three 3 Threaded Steel Saddles how much is it.
réponse de Gaetano: the necks are C neck modern or V neck Vintage build like Fender ( by Licensed ) the V neck varnished in old finish and 21 frets have a cost of 75 Euro. I don't know your request, please, send me a pictur.
C'est moi ou bien ce modèle à un diapason Gibson??
Le bridge est clairement plus près du manche, ou bien une illusion d'optique à cause des 24 frets...on dirait une mustang
Pourtant c'est marqué 650mm...
"He’s rude, arrogant, intimidating and lazy. He’s the angriest man you’ll ever meet. He’s like a man with a fork in a world of soup." - Noel Gallagher about Liam
Oui je viens de m'en rendre compte, l'illusion d'optique
"He’s rude, arrogant, intimidating and lazy. He’s the angriest man you’ll ever meet. He’s like a man with a fork in a world of soup." - Noel Gallagher about Liam