[Topic Officiel] JACKSON / CHARVEL Nouveau Site Web

Forum Charvel
Forums
Rappel du dernier message de la page précédente :
Nicol@s
1000 euros pour une US, c donné mek.
Il me semble que Denver jouait sur un modele similiare, ou c'était plutot un Flying V je crois...
Death To Funckin' False Metal
Mon Espace
Le_mérou
Houla non je ne suis pas luthier. J'ai plus ou moins la formation et je continue à me faire la main seul pour peut être le devenir.
Si j'avais l'argent j'aurais fait comme tu dis mais c'est pas le cas
Citation:
Il me semble que Denver jouait sur un modele similiare
La référence
zebutcher
http://www.megadeth.com/news/p(...).html

Citation:
DEC 6 2006

After two successful years, I have decided to leave ESP guitars. This was a business decision and had nothing to do with the guitars or the manufacturing of the guitars, and I wish the staff of ESP, both in the USA and in Japan and Korea the very best of health and prosperity.

Meanwhile, I am taking my Classic Metal V known formerly as a Jackson King V1 or an ESP DV8, and my new guitar design presently known as an Axxion, which was the recipient of the Gold Award from Guitar World Magazine for 2005 for new guitar designs with me.

I will also be re-introducing through my new endorsement many special models, including re-issues of my old models from over the span of my career, as well as some retro V shapes, similar to the formerly known Jackson Y2KV or a Gibson Flying V.

I will make my announcement and be attending the 2007 NAMM show to meet Megadeth fans and all metal fans, musicians of all styles-especially guitarists, and Megadeth will be performing a private invitation only party for only 300 guests and 300 vendors and music industry people.

Dave Mustaine

Et valà rien de sur donc.
Jackson Addict II LE forum Francophone sur Jackson/Charvel

Laboga & Jackson addict
Cort & Schecter user
zebutcher
Et j'en profite pour une autre news. Voilà ce que guitarasylum me répond pour une demande de CS.

Citation:
Thanks for the note back. The CS Charvel Dinky Bent Top in Trans Green Sold for $2799.99/Case. A Jackson will cost more, since the pricing structure is different for both companies. Jackson is expecting a minimum 25% Price increase for 2007, as of January 1st. They will be closed for the Holidays from Dec 15th-Jan 5th. If you are serious about getting an order it, we have limited time to lock down a 2006 price. Let me know as soon as you can, and I’ll forward you all the info to get a Quote started!

Ca va faire mal les gens! Apparement la FMIC et son regroupement n'est pas terrible.

Laboga & Jackson addict
Cort & Schecter user
Le_mérou
Moi qui aimais particulièrement Jackson parceque c'était les seuls à avoir une super qualité sur des modèles pas chers. Maintenant tout sera cher c'est la fête du slip
Joe@JacksonAddict
zebutcher a écrit :
Et j'en profite pour une autre news. Voilà ce que guitarasylum me répond pour une demande de CS.

Citation:
Thanks for the note back. The CS Charvel Dinky Bent Top in Trans Green Sold for $2799.99/Case. A Jackson will cost more, since the pricing structure is different for both companies. Jackson is expecting a minimum 25% Price increase for 2007, as of January 1st. They will be closed for the Holidays from Dec 15th-Jan 5th. If you are serious about getting an order it, we have limited time to lock down a 2006 price. Let me know as soon as you can, and I’ll forward you all the info to get a Quote started!

Ca va faire mal les gens! Apparement la FMIC et son regroupement n'est pas terrible.

En plus, pour les prix, Guitar Asylum et Music Zoo sont dans les moins chers, donc j'imagine pas le prix dans certains des revendeurs les plus chers....
Marth91
Hausse des prix partout ?

Pour tous les sites donc ?

Et pour toutes les grattes Jackson a ce que j'ai compris, des le 1er janvier 2007. Putain, je voulais prendre une Kelly.
Marth91
J'pensais commander sur Music-town, et ils n'ont plus de Kelly, et l'auront seulement en Janvier =| (Jackson ne livrant plus rien jusqu'a 2007).
Marth91
Ah oui, j'ai oublié de dire que j'veux une Ke3.
zebutcher
Elles ne seront pas concernées.

Seul les US sont concernées et encore les CS. Je ne sais rien pour les USA selects...

Laboga & Jackson addict
Cort & Schecter user
Marth91
Ce que ca fait du bien d'entendre ça.

Merci en tout cas.
secret face
Marth91 a écrit :
J'pensais commander sur Music-town, et ils n'ont plus de Kelly, et l'auront seulement en Janvier =| (Jackson ne livrant plus rien jusqu'a 2007).

d'oh... source ?
I repeat myself when I'm under stress. I repeat myself when I'm under stress. I repeat myself when I'm under stress. I repeat myself when I'm under stress. I repeat...
charvelbalo
Le_mérou a écrit :
Quelqu'un connaitrait-il la référence exacte de ce Kahler?

Kahler APM3310
Chevalet fixe.
zebutcher
Tiens salut balo!

Laboga & Jackson addict
Cort & Schecter user

En ce moment sur guitare électrique et Charvel...